last day

Assalamualaikum . .


hey kauorang . lama tak jumpa kan ? hewhew . bese laa , sekolah la . aku kan budax hostel . hehe ! * batak . tak de laa . sebenanye , aku tenga boring ney . hurmm . oke laa , stret to da point okai ? see the topic ? last day right ? cehh . last day ape ? haa , cuak ! bukan last day ape laa . last day bagi kawan kawan aku yang nak pindah tuh . last day diorang as slissian . huuu , 


aku tak nak cer panjang , kauorang tengok gamba ney dulu k ?

uploading . . .











tuh jew laa gamba yang mampu di upload buad mase ney , line tenet manyak slow laa . soly lah ea sygs ? k tpew laa , continue our date . tuh laa , semalam , 27 / 1 / 2011 adalah tarikh perpisahan bagi kami . diorang yang pindah tuh nak tao pegi sekolah mana ? jap ea ,, ingat balek . 
          
                kisass - ain , midah , haziqah , kay ai , izham    
                sbpi rawang - zatul , arep
                sbpi gopeng - ouda
                sains tapah - luqman , haziq shah
                alam shah - aiman 
                integom - ecah
                kusess - paa
                sains seremban - haziq aiman
                


tuh jew yang mampu otak aku intepret . hehe ! hilang daya ingatan jap . tak kesah laa , aku sebot banyak banyak pow bukan nye kauorang kenal . betol tak ? yeahh . oke lah . pape pow , harapan aku bagi diorang yang pindah pindah tuh , jangan lupekan kiteorang kat sliss ney . okei ? we love u . ukhwah fillah abadan abada . 


i love batch 22 so much ! hewhew :) 




Salam Sayang dari Farah Adibah Ghazali

No comments:

Post a Comment

atoto tomey , cakap ape tuh .