susah hati


Assalamualaikum , 

Entry ney semalam punye cerita . semalam Fara tak sempat nak update atas sebab sebab tertentu . semalam Fara tak sedap haty sangat . Fara rase macam something tak kene . dari pagy sebenanye Fara tak sedap haty . semalam , seharian Fara takde mood . sampaikan ibu sendiri tanye Fara nape tak de mood ney . mana tak nye , seharian Fara diam seribu bahasa . Fara cuma makan mase malam tadi jew , abang belanje . hurmmm , Fara taktao la kenape bole jadi macam ney . 

Fara betul betul rase macam urgghhh ! nak cakap pow susa kew . ! eee tolong lah ! macam mana nak hilangkan rase susah haty ney . ermmm , Fara gado dengan sorang ney . gado ke ? agak laa , tapi sebab ape Fara tak bole bagi tao . privasi tahu . Fara dah start ' gado ' dengan dia mase kat sekola lagy , tapi kat sekolah macam oke lagy la kot . yew la , tak ade mase nak face to face . dia kelas laen . mana sempat nak selesaikan semua bende neyh . tapi series sebabkan benda ney laa , Fara rase nak menangis sangat . rase macam semua orang abaikan Fara , semua orang bencikan Fara . Fara tak suka perasaan ney . hurmm 

weyh , aku tao laa aku salah . tapi ade kau bagi aku peluang untuk terangkan semua bende ney ? tak weyh . kau makin pulaukan aku ade laa . memang bende ney dah lame jadik , tapi aku dah cakap kat kau kan , tuh semua DULU . ! kau buad aku macam patung . aku text kau tak balas , aku call kau tak angkat . ape neyy , aku nak settle baik baik ngan kau . aku nak slow-talk dengan kau . aku tao memang salah aku , aku jahad . aku kejam dengan kau .  besar dose aku kat kau . tapi series , aku nak baik balek dengan kau . terseksa kau tao tak jadi macam ney . 

Fara nak baik balek dengan dia . Fara tak nak gadoh dengan dia , Fara tak nak ! tu semua spoil kan mood Fara tok buad semua bende . angin ; bole tak cakap kat dia , Fara mintak maap sangat . Fara taknak hilang dia macam tuh jew . kenapa hidup Fara ney tak habes habes dengan masalah ? semua orang berhak dapat kebahagiaan . tapi kenape tak Fara ? Fara paling paling tak suka bila gado dengan dia . bukan gado la , cukup salah paham siket , mesty Fara teros tak de mood . 

Fara pow tak tao kenape , bila ade salah paham dengan dia , automatikly , teros takde mood . maybe sebab dia salah sorang orang yang Fara sayang kot . hurmm , Fara taknak gadoh dengan dia lagy .. Fara nak baik balek dengan dia . Fara taknak kehilangan orang macam dia . 


harap kauorang faham situasi Fara sekarang ney . 

okey , Assalamualaikum :(


Salam Sayang dari Farah Adibah Ghazali

2 comments:

  1. Try slowtalk dengan dia. Masalah takkan selesai selagi korang tak face-to-face. Good luck. ;)

    ReplyDelete
  2. terima kaseh atas nasihat tuh . tapi tak bole wat pape dah . dia taknak denga penjelasan fara

    ReplyDelete

atoto tomey , cakap ape tuh .