cooking

Assalamualaikum . . 

hey kauorang semua . rindu lah kat kauorang . expecially adeq angkat aku yang sorang ney . Amira Najwa . chumil kan ? haha . rindu nak tengok muke chumill dya . huhu ,  ntah laa . aku pow tak tao kenape . aku sayang dya kod . haha . k stop . 

semalam aku baru jew balek dari asrama terchenta aku tuh . penat . bukan penat ape taw , penat dengan semua masalah yang ada kat sekolah , kat asrama . hurmm , adat jadi senior kan . aku taknak cerita kat sini . naty termengumpat lebey , sape susa ? aku yang kene attack . bukan kau . ingat jadi senior sume hormat kew ? tak laa semua . semalam kan , aku masak ! hehe , bukan masak ape pow , aku ngan akak aku buat biskut . hewhew . kau ada ? buad dengan kakak lagy tuh . 

yew laa , cerita sebenanye macam neyh . aku kan dekat asrama , mase akak buat biskut tuh . so bila aku balek semalam biskut tuh pow tinggal sikit jew . jadik nye mase aku balek jew sekolah semalam , aku ngan akak pow pegi carik bahan bahan tok wat biskut tuh . beli yang dah habes jew laa . kiteorang buad biskut ape ? buad coklat chip . sedapp . huhu , nak ? dah habes maa . huhu . ( kuat melantak lah katekan ) 

oke lah , aku tenga malas nak update ney . ermm ,, oke , see u in the next post kay :) 
sori kepada sesiapa yang terasa haty . 

# rindu kawankawan yang dah pindah :( 

Salam Sayang dari Farah Adibah Ghazali

No comments:

Post a Comment

atoto tomey , cakap ape tuh .