bye bye 2011 , welcem 2012 !

Assalamualaikum . .


heloo guys . tahun baru camne ? bez ? tak nak la tanye azam korang . asek azam azam azam . bored . 
haha  . eeh , tahun baru semua jadi baru kan . umo baru , barang sekolah mesti baru kan ? kawan kawan baru . sekolah baru . bagi yang pindah lee . haa . cakap pasal pindah . ramai tak budax SLISS Batch 22 pindah ? ntah laa , tengok laa bukak sekola naty . tak saba nak jumpa kawan ! tapi masih besaba tok ke sekolah . haa , paam tak maksod nye ? maksodnye , perasaan excited tok jumpe kawan kawan agy mengatasi tok pergi ke sekolah . tak kesah laa . story begin here :


tahun baru : : umo dah baru . pilihan pelajaran dah tak sama dengan membe2 . ( ade yang pilih sains ade yang akaun ) baju sekolah baru ( koop tuka uniform ) pengalaman baru as senior ! haa . dah tak ade dah sweet 15 teen lah , 14 teen lah . but now im sweet 16 TEEN . ape cite ha 2011 aku ? hurmm , imbau mase silam jap .


ney gamba satu form . lepas pMr . semua nampak tecikk . haha . 


ney gamba khidmat masyarakat kiteorang dekat Desa ehsan ,  Simpang Lima . tapi tak semua . budax laki sikit jew yang join tok gamba yang ney . haha , pengalaman buad mueral . :)


budax budax sengal . takde keje kat asrama . hari ahad , lepas gotong royong . 


pemandangan cantek ark ? cantek kan ? haha . sebenanye ney kat mane tah aku pow tak ingat sangad . tapi tempat ney kiteorang pegi tym kiteorang punye Rehlah Sakinah , kat Ildas Sg . Lang . balek Ildas kiteorang pegi sini . 


sori gamba ney kabur ckit . aku , Pya , Raja . 22 december 2011 . terikh keramat bagi kiteorang bilaa batch 22 sekali agy berjaya pecahkan rekod sekolah . NASAR berjaya capai kejayaan yang kiteorang impikan . even aku ngan Pya tak dapat straight A macam Nurul , Wani , Raja . but 8A pow oke kan ? hehe .


las but not list , bff aku . NASAR CREW . sebenanye bukan gamba tym fom 3 ney . haha , tym fom 1 . nahh amek kau . hahaa . depa memang selalu buad aku gelak terguling guling . cehh . over jew . sepanjang aku kenal korang dari fom 1 . korang memang gila dan buad aku jadi gilaa ! . lebiew kawan ! 


tuh laa . antara memo yang aku tak bole lupe . tahun baru datangg ! aku taknak kenangan yang lepas pegi macam tuh jew . biar lah kenangan tuh semua jadi kenangan yang terindah buad aku . terutama dengan si dia ! hoyy ' k ', aku tao kau tao sape yang aku maksodkan . yaa . memang dia yang aku maksodkan tuh . kenangan terindah aku dengan dia weyh ! 

oke , stop ! kenangan silam . sambong balek . heeee . ary ney 2/1/2012 . esok 3/1/2012 . nape aku mention tarikh tarikh tuh semua . balek asrama la weyhh !! oztel dah panggil daa . hurmm . barang tak pack agy . tak beli pape pow agy . haish . oke laa , nak ajak ibu poi carik barang tok oztel den . 


oke , bubye korang . salam .

Salam Sayang dari Farah Adibah Ghazali

No comments:

Post a Comment

atoto tomey , cakap ape tuh .