mood : blurrr


Assalamualaikum . . 

hey kauorang semua . sebenanye aku tak tao pow nak post pasal ape . haha , see laa . tajuk entry pow blurr . means memang aku tenga blurr sekarang ney . dengan homework yang tak siap lagy nye . bukan ape , aku nak buad matematik tambahan . tapi tak tao . yew la, tym dieorang belajar subtopik tuh aku bizi kat koop . mane nak tao . hurmm , 

nape aku bold kan perkataan matematik tambahan tuh ? bukan nak batak sebab aku amek subjek tuh okey . tapi aku nak kauorang tao , no more additional mathematics , tapi matematik tambahan . maksodnye ? maksodnye , dah tuka bahasa melayu lah . huu , gila tak ? dari dajah satu kiteorang belaja guna bahasa inggeris , tetibe fom 4 kene blaja guna bahasa melayu . kat sini bukan nak belagak or nak merendahkan martabat bahasa melayu . tidakk sama sekali . tapi aku nak kauorang paam , agak susa nak biasakan dengan bahasa melayu ney . hurmm , tapi senang nak paam laa kalau sains . tapi agy senang dwibahasa . kan kan ? sape sokong ?angkat tangan sikit . bagusss , 


hurmmm . . oke lah , aku tak tao nak cakap ape agy ney , oke ? see u in the next entry . okai ? bagusss . cam ney laa anak mak . tepuk tangan sikit . oke , aku dah start merepek . oke , bhaii .


# look ! aku dah ade tandatangan laa kat bawah tuh . hehe , amacam ? oke tak ? silaa bagi komen sikit . huhu 








Salam Sayang dari Farah Adibah Ghazali

No comments:

Post a Comment

atoto tomey , cakap ape tuh .