asrama asrama asrama

Assalamualaikum . .


hey korang . ney las post entry aku tok cuti ney . yelaa , ary ney dah 3 arybulan 1 . maknenye ape ? memang asrama dah panggil laa . tapi aku agak sedey kod . yew la . orang semua balek asrama kol 2 petang . tapi aku ngan budax budax koop yang laen kene balek pukul bape korang nak tao ? pukol 8 pagi ! mana tak sedey wooo . depa elok elok bole lepak lepak agy kat uma , kiteorang budax koop ( sg besa ) kene balek awal . 


lepas jew zaki bagitao yang kene datang pagi sebab nak tolong cikgu handel pendaftaran fom 1 , kelam kabut aku ajak ibu pegi pekan . baru nak beli barang asrama , baru packing baju dalam beg , baru itu baru ini . haha , menyesal tak kemas awal awal . yew laa , tak penah pow selama ney fom 1 masok dulu baru kiteorang . diorang yang budax biase , angin jew laa . mane taknye . kalau fom1 masok dulu , kompem kompem laa katil depa cop dulu . haish mane aci kalau tetibe upper fo dapat katil yang tak bes kan . 


budax dorm aku yew laa aku cop kan . huuu , tapi kan . sebenarnye aku tak de mood nak balik oztel . bab tenga demam ! sape nak balik oztel kalau tenga tak sehad kan . tapi tu laa . nak buad cam ne , buku semua tak amek agy . oke laa , sampai sini jew entry aku . nak pegi sekola da . 


bye blog . salam :) :(

Salam Sayang dari Farah Adibah Ghazali

2 comments:

  1. Hidup di asrama baru terasa menyenangkannya kalau sudah keluar.. :)

    ReplyDelete
  2. hehe . betul~ but sometimes hidup kat asrama lebey menyeronokkan :)

    ReplyDelete

atoto tomey , cakap ape tuh .