takk ada tajuk khas :)

Assalamualaikum . .


pelik tak ? memang kali ney entry aku tak ada tajuk khas macam selalu . sebab banyak sangad benda yang aku nak story . nak mule yang mana dulu ea ? start dary pagi lah . 


hurmm , pagi pagi lagy aku dah letakkan diri aku tok jady ego . bukan ape , aku dah penat la layan ego orang . asek asek aku jew yang kene tahan dengan ego orang . asek asek aku jew yang kene mengalah . aku jew yang kene pkirkan haty n pasaan orang . tapi , bila orang nak paam haty n pasaan aku ? fed up ouh ! aku bukan kuli batakk kau la weyh asek nak layan ego kau jew . kau tak penah tangok aku ego kan ? kali ney biar aku pulak yang ego . naseb kau laa weyh . dah tak ade mase aku nak layan ego kau tuhh . tak ke mana lah kau kalau kau asek ego jew . kau pkir kau sorang jew ade haty ? aku tak de lah ? hurmm , lantak kau laa. aku dah malas nak amek tao pasal kau . *sory bahasa agak kasar . 

oke next , sesudah subuh aku dah mecej ngan WANI . ( sebenanye tak lah subuh sangad ) dary kedit aku ade banyak la jugekk tinggal RM 0.02 sen jew . ape celoopp ! huh ! cam sioot jew wani si playwood tuhh . hehe ! sory wan ! tapi kau punye pasal lah kedit aku habess . merepek punye pasal . tak pasal pasal aku kene topup petang tuhh . ade kew patot dya kate aku datang dary plenet marikh ? kejamm betoll kawan aku yang sorang ney . mane taknye , aku sent mecej kat dya , dya yang tak paam . naseb lah . orang dah suroh terbalekkan fon . tak nakk . padan muke ! hehe . playwood datang dari plenet pluto . tuhh la wani ! dah sebok jelez ngan debab ney ( aku la tuhh ) 
debab tuh gelaran aku dary dajah lima . melekat sampai aku  fom 3  ney . haishh . naseb badan betol . Adibah-Debab  tuhh la puncanye . sampai sekarang orang panggil aku debab . tapi takpe . dah biase dah . sampai kan sekarang ney aku rindu nak denga orang panggil aku debab . yew laa , kat rumah takkan ibu nak panggil aku debab pulakk kan ? * tak saba nak pegi sekolah n denga mereka panggil aku debab agy . 


petang tuhh aku dengan takde keje nye nak buad , ape lagy . kuceng lah aku carik ! n semestinya yang aku akan cary ialah si gemokk . buah haty pengerang jantung aku . aku bawak gemok masok bilik macam biasa n tidow ngan aku . tapi tym tuh gemok tak nak tidow . masok bilik maen . ape punye kuceng lah . bila kat luar tidow . takpe lah . kuceng , ape dya tahu . petang tuhh lepas zuhur aku tidow sampai asar . fuhh ! saket kepale tidow lame sangad . bukan ape , tak tao nak buad ape dah . nak online . ayah guna laptop . so tak dapat lah . nak mecej ? : tarak kedit .  taktao nak mecej sape . bace novel ? tak ade mood pulak . bangon jew tidow , acik ajak keluar gi sg besar . hehe ! teros laa pegi mandy . bosan kodd dok umah . bab tuhh nak sangad keluar even cuma kat sg besa tuhh . 


 waktu malam waktu paling aku sukaa ! yelaa , betoll kate adeq angkat aku AMIRA NAJWA , waktu malam paling bez . korang malam mesty mecej ngan pakwe kan ? tapi aku takk . malam laa mase aku nak mecej ngan semua orang  . kawan ade . kaka angkat ade . adek angkat ade . macam macam ada . hehe ! pakwe angkat ? hurmm , dipertimbangkan . haha ! aku nak cerita tym aku mecej ngan AZZAM . atok aku yang paleng sengal . mamat tuhh memang sengal . aku kenal dya dary tadika sebenanye . mamat tuh sengal sebab ape . sebab dy text guna maxis aku . dya dah la celcom . peduli hapa aku . aku kenekan dya . tapi tak menjadik sebab aku takda idea tym tuhh . hurrmm , agak kecewa tak dapat kenekan dya habes habesan . tapi takpe . bak kate senior aku *ada ubi ada batas* hehe . mekaceh senior :)
kenape aku tertarik nak cerita pasal azzam ehh ? sebab .... mamat tuh sangad sengal ! sangad sangad . aku geram boleh dya kate aku sukaa . huh ! geram jew cakap ngan budax tuhh . to azzam : kau dah laa bajet comel , perasan . mangkok tingkat . haha , semua aku bagi kat kau ! alaa , maen maen jew . jangan tacing taw . dah tak tao nak cerita ape . 


k laa , bubye . so bored . really miss u someone ! <3
salam =)


# tak saba nak tunggu esok , hang out wif NASAR . hee ! 
   ~ nuol = gendut
   ~ fara = debab
   ~ wani = papan
   ~ pya = kecik
   ~ raja = gemok
gelaran manje jew . manje kew ? lantak lah . 

Salam Sayang dari Farah Adibah Ghazali

No comments:

Post a Comment

atoto tomey , cakap ape tuh .