kecut perut

Assalamualaikum . . hey korang . hary ney kecut perut aku tersangad sangad . yelaa , result PMR aku akan keluar bape jam je agy dari sekarang . takodd laa , kalau aku hampakan harapan ibu ngan ayah cam mane ? kalau aku tak dapat tolong naikkan name sekola cam mane ? Ya Allah , hanya Engkau satu satunye harapan aku . hanya kepadaMu tempat aku memohon . Ya Allah , aku tak penah secuak ney . tak penah setakod ney . mase nak amek upsr dulu pon rilek jew . tak rase pape . tapi nape ney takod sangad . ermmm .


aku risau dengan keputusan aku . memang aku rase aku dah buad yang terbaik , tapi .... aku still risau . tak tao laa kenape . for the first tym aku update status aku kat fesbok pasal pmr . selama ney aku bia jew . kali ney memang aku tak tahan sangad . terlalu takod . aku malu ngan kawan kawan aku . kalau result aku tak secantik result dyorang macam mana ? malu laa aku ngan NASAR . dyorang dah la pandai pandai . wani , nuol , raje , sume pandai pandai . mesti dyorang 9A dalam tangan . aminn , aku doakan dyorang dapat 9A , macam tuh jugak dengan aku . amin . bukan dyorang jew . tapi SEMUA pelajar tingkatan 3 SMK AGAMA SIMPANG LIMA . aminn .


" Ya Allah , Kau perkenankan lah doa doa kami , Ya Rabbi . hanya Kau satu satunye harapan kami . tempat kami bergantung harap . kami telah melakukannye dengan baik . Kau mudahkan lah urusan kami . setidak tidaknya Kau bantulah kami untuk menggembirakan ibubapa dan guru guru kami . biarlah air mata yang mengalir dari tubir mata mereka yang kami sayangi adalah air mata kegembiraan , bukan kekecewaan . bantulah kami , Ya Rahman . Ya Allah tuhan Yang Maha mengetahui setiap apa yang terjadi , Kau perkenankan lah doa doa kami . amin "


k bubye .
salam =)
Salam Sayang dari Farah Adibah Ghazali

No comments:

Post a Comment

atoto tomey , cakap ape tuh .