hang out wif nasar crew :)








Assalamualaikum . .


semalam seharian aku keluar ngan Nasar Crew . sumpah penat gilaa . mane tak nya , keluar umah pukol 10 pagi , balek ukol 5 30 petang . huh ! penat habes .  satu pekan sungai besar kiteorang tawaf . ney nak cerita kad korang ney , pasal hang out semalam . first kiteorang kumpol kat bilion . lepas uh , biarkan kaki kiteorang melangkah sampai laa Nona Plaza . sampai kat situ , bila dah nampak jam , ape agy . aku ngan Wani terus lah serbu jam . sebab kan Nurul ngan Pya tak minat jam , dyorang pegi tengok tengok bag . hehe ! kesian kat dorang sebenanye . dah habes tawaf jam , baju ape semua , aku ngan Wani belom siap pilih jam . yelaa , banyak gila jam yang smart . tak tao nak pilih mana satu . last last kiteorang pilih jam yang sama . macam yang korang tengok kat atas tuhh . jam aku yang tecikk , Wani punye yang besa .macam jam kapel kan ?  huhu , taon depan pegi sekolah pakai jam yang sama . huhu . habes beli jam , kiteorang ingat nak beli baju yang sama tok NASAR , tapi tym tuhh raja tak sampai lagy . haduhh , tak dapat laa nak beli baju tuh .



kek yang korang nampak kat atas tadi , kiteorang beli tok celebrate kiteorang punye kejayaan dalam PMR . comey tak kek nye ? hehe ! Pya yang minat kek tuhh . asal nye nak beli kek upin ipin tapi dyorang cakap lawak ! so beli lah kek yang comey tuhh . hehe , kiteorang makan kat mee cafe . agak sedap laa mkanannye . yang aku geram ape taw . sampai jew makanan aku kat meja , Wani yang merasmikan . lepas tuh raje . haish , saba jew laah aku ngan membe aku tuhh . memang ditakdirkan NASAR memang gilaa . hehe ! habes kecoh lah kat cafe uh . dah laa juz kiteorang ngan tiga orang mamat mane tah . huhu . memang kecohh . habes makan lepak jap kat situ . mengira duit nye , ape ape jew lah .



lepas semayang zuhur kat petronas , kiteorang pegi mana nak tao ? kiteorang pegi karoke . macam sengal jew . kiteorang nyanyi 10 lagu . hah ! macam hape tah sume nyanyi . sambil tergelak gelak . macam orang gila pow ade . haha . semua yang kiteorang nyanyi semua lagu jiwang ! bese lah , NASAR kan jiwang . haha ! yang aku ingat kiteorang nyanyi lagu Sejarah Mungkin Berulang , Rahsia Pohon Cemara , Memori Berkasih . banyak lagy lah ! macam macam gelagat kat situ . paling geram ape taw , Pya boleh pulak tersalah tekan , dya nak tekan " back " tertekan 'enter ' tak psal pasal keluar lagy ape tah . dah la lagu bi . rugi maa ! tapi kiteorang tak salahkan dye pow . lagu tuhh nyanyi lantak dya lah . kiteorang nyanyi lagu sendiri . haha ! takde muzik pow boleh hidop laa . perghh , ayat nak gempak jew . lantak lah . tetiba kan , kiteorang terjumpa fon ! Samsung Champ pulakk . pemiliknye Ramli . ntah ramli mane tah . Raja ngan Nurul lah dengan baik hatinye pegi handel fon tuhh . tapi kesian  ouh kat Raja , tym tenga kol kaka si ramli tuh kod , menyirap habes ar . mane tak nye , kire bersyukur lah kiteorang jumpa fon tuh kiteorang nak pulangkan . dari kiteorang amek jew . nak mara mara pulak . ha elah . belagak gilaa ar ! las las Wani kol laa sorang ney . mengene pulak kat abang ipar si ramli tuh . memang sah fon tuh fon ramli . memang lepas tuh raje angin habes ar . tak pasal pasal kene tengking ngan pempuan tuhh . habes semua bodo keluar . haa , bese lah . orang tenga tension kan .


nak sejuk kan badan , cadang nye nak lepak kat kasim jap . tetiba penuh . kiteorang nampak ade satu jew meja kosong . sebelanye ade mamat pulak . encem gilaa bhaaiii . sorang sorang usha dya . aku rase dya perasan kod kiteorang usha dya . haha ! peduli hape . siyes encem ! tak tipu ! tapi tak sanggop laa nak minum kat situ , ramai sangad orang nye . kiteorang pegi laa minum kat rasyid fadil . lepak situ jap . kaki mase tuh memang penat gila . kalau guna skru maybe dah tercabut kodd . memang penat gilaa ar . tapi nak buad macam mane kan . seronok punye pasal . keluar ngan membe , penat pow ape kesah . sampai umah baru lah rase penat gila nak mati . malam nye aku tdow awal ar , ape agy . memang penat . tak makan , teros tidow . habes gayut ngan pya laa , kedit aku again tinggal RM 0 . 04 sen ! hehe ! tak kesah . hot story punye pasal . huuhh . text kejap , lepas tuh aku pow tak sedar bile aku tidow . penat gilaaa ! 


k laaa , aku pulak yang penat balek menaip ney . bubye =)

Salam Sayang dari Farah Adibah Ghazali

No comments:

Post a Comment

atoto tomey , cakap ape tuh .