Contest : Blog Paling Comel ! By Dina and Zati

Assalamualaikum . .


hey korang . lame aku tak update blog aku kan . yelaa . baru balek dari kampung kan . hehe . bila aku bukak jew blog aku pagi ney , aku tengok aku dah di tag . tengs kat adik aku Amira sudi tag ku kat contest ney . hehe . 




so , ney la banner tok contest ney . comey kan ? secomey contest ney . oke , now . aku nak bagitao korang pasal syarat syarat contest ney . 

1 . follow blog sini atau pow sini

2 . buat entry yang bertajuk Contest Paling Comel ! By Dina and Zati .

3 . korang tampal kan banner yang korang nampak kat atas tuh

4 . link kan laa blog korang kat yang ini mahu pow yang ini . terserah kat korang la 

5 . sekarang , masenye tok korang puji blog korang sahabes mungkin 

6 . tag 3 orang kawan yang korang suka dan pastikan diorang tao yang diorang ditag

7 . letakkan link blog korang kat entry yang ini atau yang ini 

kalau korang menang contest ney . hadiah yang korang akan dapat ialah :

tempat ketiga : Topup RM 3

tempat kedua : Topup RM 5

tempat pertama : Topup RM 10 

tarikh tutup contest ney  : 27 Januari 2012 . alert taw .

oke , sekarang aku nak puji blog aku . blog aku ney tak la secantik blog korang . blog yang sangad simple . tak laa melampau sangad kan . yelaa , aku nak newbie lagi . tapi , aku sukaa sangad blog aku ney sebab bagi aku blog aku dah cukup comey , cute dan menarik . 

orang yang aku tag untok join contest sama sama ngan aku ialah :

1 . Miera



oke , bubye korang :)




Salam Sayang dari Farah Adibah Ghazali

No comments:

Post a Comment

atoto tomey , cakap ape tuh .